3 marca 2014

Szybki sernik na zimno

Składniki na spód:
- 200g zmielonych herbatników
- 125g stopionej margaryny

Wykonanie:
Herbatniki zmielić w blenderze i wymieszać ze stopioną margaryną - może być ciepła.
Całą tortownicę dokładnie wyłożyć folią aluminiową.
Na dno tortownicy o śr. 24 cm, wyłożyć masę z herbatników, dokładnie wyrównać. 
Pozostawić do ostygnięcia.

Składniki na warstwę serową:
- 4 serki homo naturalne (150g/1szt)
- 2 galaretki dowolnego smaku (ja użyłam cytrynowej) 
- opcjonalnie można dodać cukier puder, wg własnego smaku

Wykonanie:
Serki przełożyć do większego naczynia.
Galaretki rozpuścić w 2 szklankach wody - ostudzić i tężejące dodawać do serków, cały czas miksując.
Całość przelać do tortownicy.

Włożyć do lodówki, jak masa stężeje można udekorować świeżymi bądź mrożonymi owocami i zalać galaretką. Ja ozdobiłam mandarynkami i zalałam galaretkami cytrynowymi (2szt rozpuszczone w około 750 ml wody)


Smaczny i szybki deser!
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz